Ozvite sa nám
alebo emailom [email protected]
Pýtajte sa, dohodnite si s nami stretnutie, alebo
vypracovanie nezáväznej cenovej ponuky.
Prvým krokom bolo pochopiť potreby a očakávania firmy, ako aj jej zákazníkov. Preskúmali sme, čo hľadajú zákazníci pri výbere pergoly a na základe toho sme vytvorili obsah stránky. Snažili sme sa zahrnúť podrobné informácie o každom produkte, vrátane materiálov, rozmerov, možností prispôsobenia, ako aj fotografií a videí ilustrujúcich finálny vzhľad pergoly.
Kľúčovým prvkom bolo vytvorenie intuitívnej navigácie a jasnej štruktúry stránky. Naše skúsenosti nám ukázali, že zákazníci potrebujú jasnú cestu, ktorou sa môžu pohybovať po stránke, a tak sme vytvorili kategórie produktov, často kladené otázky a kontaktnú stránku pre ľahkú orientáciu.
zlepšenie prehľadnosti a intuitívnosti web stránky prinesie očakávané výsledky
Za úspechom firmy špecializujúcej sa na výrobu a montáž pergol stojí výnimočná kombinácia kvalitnej webovej stránky a efektívnej online marketingovej stratégie, ktorá zahŕňala reklamu Google Ads a kampane na Facebooku a Instagramu.
Spájanie kvalitnej webovej stránky s efektívnou online marketingovou stratégiou nám pomohlo dosiahnuť výborné výsledky. Zvýšil sa počet návštevníkov stránky, zákaznícky záujem o produkty a nakoniec aj predaje. Táto kombinácia ukázala, že pre úspech v digitálnom svete je potrebné mať nielen kvalitný produkt a atraktívnu webovú stránku, ale aj dobre premyslenú a realizovanú online marketingovú stratégiu.
Nové logo firmy tiež hralo kľúčovú úlohu v posilnení jej dôveryhodnosti a brand identity. Logo, ako vizuálna reprezentácia značky, je jedným z prvých prvkov, ktoré zákazníci vidia, a môže mať veľký vplyv na ich prvotné vnímanie firmy.
Pri vytváraní nového loga sme sa snažili zabezpečiť, aby odrážalo kľúčové hodnoty firmy – kvalitu, precíznosť a inovatívnosť. Výsledok je moderný a elegantný dizajn, ktorý okamžite zaujme pozornosť a vzbudzuje pocit dôvery a profesionality.
Chceli by ste aj vy podobné riešenie?